czwartek, 28 marca 2013

Podziękowanie dla gości...

Z racji tego że nie mogę szyć, zaczęłam lepić :) I tak oto powstały aniołki dla gości na specjalne życzenie Kornelki. Dzisiaj wyprawiała swoje urodzinki i dla każdego gościa przewidziany był mały upominek. 



Oj widzę że nie potrafię robić zdjęć :)) zawsze wyjdą jakieś take "chłodne".

Na przyjęciu maluchy bawiły się rewelacyjnie! A ja do domu wróciłam z kotkiem  :)



Pozdrawiam Was Kochani i życzę dużo siły i i radości na przygotowania do Świąt.
Buziaki.

8 komentarzy:

  1. Zarówno szycie jak i lepienie wychodzi Ci doskonale;)
    Życzę Ci Małgosiu wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze aniołeczki ulepiłaś :) I "kotek" też śliczny :) Wesołych i zdrowych Świąt Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kotek prześliczny:)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze Aniołki :-)
    Ja tez nie potrafię robić dobrych zdjęć :-(
    Wesolutkich Świąt,Małgoś :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołe aniołki tak jak i kotek ;) więc życzę Ci równie wesołych świąt :):) i zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego i dużo radości w czsie Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy kotek :) aniołki śliczne. Ja niestety też mam taki problem ze zdjęciami swoich prac nigdy nie jestem z nich zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te aniołki, ale kotek najśliczniejszy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie miłych słów i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam