czwartek, 19 kwietnia 2012

aniołki - chrzciny i komunia :)

 Trochę się opuściłam w pracach, ale mam nadzieję do lata wszystko nadrobić :)
Ostatnimi czasy, "oblepiałam się" masą  solną i trochę eksperymentowałam, bez większego celu. Aż tu nagle telefon, o takiego właśnie aniołka - na chrzciny (ma być dla gości)


I oczywiście zaskoczenie :), tak na koniec kwietnia, że tu w maju są komunie :)) więc na komunię też spróbowałam. A nóż komuś się spodoba !!!





No i jak bym sobie wykrakała (w dobrym sensie) na komunie w bliskim gronie też okazało się sporo zamówień. Więc cieszymy się niezmiernie że mamy zajęcie przez jakiś czas :))

               A oto moje wymysły w zdjęciach grupowych...







2 komentarze:

  1. piękne ozdoby, polecam stronę http://chrzcinyikomunie.pl/ - dzięki niej znalazłem idealne miejsce na zorganizowanie komunii dla twojej pociechy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie miłych słów i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam