sobota, 14 września 2013

Babajaga vel czarownica ...

Witam.
 I znowu Ja i znowu masa solna. Tym razem postanowiłam sprawdzić, czy uda mi się zrobić czarownicę z masy solnej, stojącą samodzielnie....i wyszły takie oto trzy piękności :) Mówiono mi że babajaga jest straszna, bez zębów z długim okropnym nosem, zawsze z miotłą i czarnym kotem :) Nie chciałam żeby dzieci się bały..... i chyba mi wyszło.
Do takiej czarownicy można by było się nawet przytulić :)






I na koniec żeby nie było tak strasznie Aniołki stojące, również masa solna :))  


Lecę nadrabiać zaległości :)) Buziaki
PS: bardzo dziękuję za miłe komentarze i za to że tu zaglądacie. Może zabrzmi to trochę samolubnie ale uwielbiam przeglądać wpisy i wiedzieć czy praca się Wam podoba czy też nie :)  Pa Pa

11 komentarzy:

  1. Piękne Aniołeczki a czarownice wyszły naprawde urocze :) Pozdrawiam cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tworzysz, te czarownice niesamowicie urokliwe, aniołkom też niczego nie brak! Masz talent!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym stawiała, że to są wiedźmy: czyli dobre i mądre (wiedzące) kobiety. Ślicznie ci wyszły, aniołki też cudne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarownice są świetne! Niebieska i zielona to moje faworytki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie czarownice to ja rozumiem,sama słodycz;)Są po prostu śliczne;)
    To,że lubisz przeglądać wpisy ,to nic dziwnego,bo każdy kto prowadzi bloga ma tak samo;))
    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu fantastyczne te stworki z masy i stojące podziwiam pa

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarownice są rewelacyjne!Posyłam moc ciepłych wrześniowych pozdrowień! Uściski.

    Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze skojarzenie - " Czarownice z Eastwick". Rewelacyjne babki powodują uśmiech od pierwszego spojrzenia:) Kurcze chętnie bym się do nich dosiadła. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no..super..ta różowa skradła mi serducho..

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarownice są cudne i do tego wszystkie sympatyczne :) pozdrawiam i dziękuje za wizytę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie miłych słów i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam