niedziela, 3 marca 2013

Królik Tilda...dwóch zielonych.

 Witam serdecznie.

Uśmiecham się sama do siebie, pisząc ten post, że zaczynam wstawiać swoje prace w niedzielne wieczory :)
W tygodniu, wiadomo...wiele obowiązków, choć to nie znaczy, że do was nie zaglądam.

Dostałam jakiś czas temu zamówienie na królika czy raczej zająca, w określonych kolorach i stroju. Długo się migałam od szycia i w końcu powstał. Zając, dla grupy zajączków z przedszkola. Będzie stał w szatni i pilnował porządku i tego by dzieci ubierały się samodzielnie. Kończyłam go dzisiaj po wspólnym rodzinnym obiedzie. I każdy przy stole miał swój wkład. Mąż biegał i docinał stojak, dziadek Stasiu szkicował napis, dziadek Marian robił dziurki w stojaku, babcia poprawiała kokardki a ciocia śmiała się że wspólnymi siłami cuda możemy stworzyć. I oto wyszedł zajączek, z pod kilku rąk :))




A że zielony wpadł mi w oko. Bo już tęskno, do tej wiosennej soczystej zieleni. Powstał zajączek wiosenny, dla towarzystwa :)


Pozdrawiam cieplutko, niech nam słonko towarzyszy w tym tygodniu :) bo wtedy miło się pracuje.
Buziaki.

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zające stworzyłaś. Zielone kubraczki stosowne do zbliżającej się pory roku ;) no i do twarzy im w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny :) i naprawdę wiosenny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziaki .....pozdrawiam ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te króliczki / zajączki:)
    Takie wiosenne:)
    Nie ma jak praca zespołowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajączek zrobił furrore w przedszkolu :-) Jeszcze raz bardzo dziękuje w imieniu przedszkolaków :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajączki napewno zadowolone z takiego cudnego zająca :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zajączek. Taki wiosenny. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie miłych słów i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam