czwartek, 30 sierpnia 2012

Chwalę się :)



Ach! chwalę się, chwalę .... Wczoraj wieczorkiem podglądałam niektóre z Was na blogu i aż mi dech zaparło, jak przeczytałam o wyróżnieniu u Justyny z karmelkowych godzin (tutaj) Kochana bardzo, bardzo dziękuję :)) Aż musiałam oczy przecierać z niedowierzania he he. 



No i zgodnie ze zwyczajem wyróżniam następujące osoby:

1. Monika - blog
2. Ewa - blog
3. Anula - blog
4. Pracowite słoneczko - blog

Kochane ja najchętniej, Wszystkie bym was wyróżniła. Tworzycie tak cudne rzeczy i tak różne, że człowiek nie może odejść od komputera ;) 

Pozdrawiam słodziutko, buziaki!

6 komentarzy:

  1. Czy pod nr 3 to ja ?? :)A jednak ja ( musiałam sprawdzić kilka razy :)) Dziękuję ślicznie za wyróżnienie ,przyznam że nie spodziewałam się,jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    I jednocześnie bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyróżnienia, w 100% zasłużone:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję!! Jak najbardziej zasłużone wyróżnienie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i pięknie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie miłych słów i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam