piątek, 29 listopada 2013

Anioły stojące (masa solna)

No i oto kolekcja której już nie ma :)
 Czy u was też tak to wygląda?
 Jak skończę jakąś pracę to tak na szybko (na wszelki wypadek) robię fotkę. Bo pracę moich cudeniek, kończę późnym wieczorem i liczę na to że następnego dnia zrobię foty z prawdziwego zdarzenia. Ale że nie mogę się doczekać aż świat ujrzy moje cuda ...to i po południu nie ma co fotografować :) 
Ale to dobrze, podnosi mnie to na duchu, że nie tylko ja jestem zakręcona i myślę, że praca moja, się podoba :)


Lecę dalej. Dzisiaj i przez cały weekend mam zamiar nic nie robić ....ciekawe czy mi się to uda :)
Buziaczki dla wszystkich.

A tak przy okazji możecie mnie polubić na FB


9 komentarzy:

  1. Cudne :) , masz racje co do zdjęć mi kilka rzeczy przepadło bo odłożyłam na potem zrobienie zdjęć
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, kolorowe aniołki i mają śliczne buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są te aniołki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz Małgosia, te aniołki mają taki słodkie buzie, że aż chce się uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie one są śliczne!!Nadziwić się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie miłych słów i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam