poniedziałek, 4 listopada 2013

Już świątecznie...

No dobrze...miałam jeszcze się wstrzymać z tydzień lub dwa, ale nie należę do osób cierpliwych. Dlatego przełamuje pierwsze lody i pokazuje już mikołaje. Może się wyrwałam jak Filip z przysłowiowej konopi ...ale czyż nie są urocze :)


Lubie wszystkie szyjątka, jak są fotografowane w grupie. A poza tym przez przypadek wykasowałam zdjęcia pojedynczych mikołajków i nie mogę powtórzyć sesji zdjęciowej, bo już ich nie ma :) 
Pozdrawiam Was mocno i buziaki przesyłam.

15 komentarzy:

  1. Śliczne Mikołajki Małgosiu!
    Podkręciłaś klimat!!!
    Dla mnie troszkę za szybko, ale czas tak pędzi...zanim się obejrzymy będzie po świętach!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra Mikołaje! Te skarpety w paski mnie zachwyciły i do tego te małe reniferki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne są ja przy skrzatach właśnie siedzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sezon świąteczny już otworzyłaś:)
    Cudne są:)
    A ja daleko w polu jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne Mikołaje :)
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym aby 3 mikołaje u nas w domu zawitały! Bardzo fajny piesio wącha moją strzałkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne trio zrobiło się tak Świątecznie pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno mnie nie było fajny piesek tutaj biega :) Mikołaje świetne

    OdpowiedzUsuń
  9. Mikołaje jak prawdziwe :) Świetna robota :)
    Zapraszam do mnie
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie świetne Mikołaje!!! O rany, to tak można ;)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie miłych słów i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam