wtorek, 18 września 2012

Koty

Ostatnio naszło mnie na Koty :)
Dziwię się bardzo, bo jakoś za nimi nie szczególnie przepadam. Ale na dwóch blogach u Elis  i u Ani, po prostu mnie zauroczyły. Napisałam do dziewczyn i były tak miłe, że użyczyły mi tych kociąt, kochane bardzo, bardzo Wam dziękuję. Oczywiście ja w gorącej wodzie kąpana pobiegłam czym prędzej po jakiś "słodki" fajny materiał (żeby popisać się że też tak potrafię he he) i okazało się że muszę poczekać i poszperać w necie. A z tym to już nie tak hop siup, bo Patusia mi gorączkuje i musimy wszystko robić razem  :) Pewnie wiecie jak to jest z gorączką.


Póki co wcześniej znalazłam podobne wykroje i oto co mi wyszło :) Nie są tak perfekcyjne, ale mi się podobają :) Patusi zresztą też! 







Buziaczki dla Was!!! 
Dziękuję że tu zaglądacie. Pa pa

21 komentarzy:

  1. i mi też się podobają kociaki super :-)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. kociaczki super szczegolnie ten spiacy :) i zycze szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczne kociaki i śliczna właścicielka :) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Ci wyszły, ale to jest ten sam wykrój, który Ci podesłałam - ten mniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, tylko ja chciałam tego dużego szyć bo jest najfajniejszy he he

      Usuń
  5. Śliczne kociaki! Jestem kociarą, więc wszelkie kocie ozdoby bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z kolei jestem fanką kotów :)
    te, które uszyłaś też bardzo mi się podobają i obiecałam sobie, że kiedyś też je uszyję :)

    dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z kolei jestem fanką kotów :)
    te, które uszyłaś też bardzo mi się podobają i obiecałam sobie, że kiedyś też je uszyję :)

    dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kociaczki:)I zdrówka dla Patusi .

    OdpowiedzUsuń
  9. wpadłam z rewizytą, śliczności szyjesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze kociaki :) a króliki mnie powaliły takie ślicznoty :0 podziwiam za cierpliwość w szyciu :) dziekuję za odwiedziny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie ma co się tak krygować!Wyszly przesłodkie i tyle.Moje pierwsze próby ze zwierzaczkami...koszmar Sciskam mocno ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Są czujące i pełne gracji!
    Pozdrawiam
    J:O)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne, jeden fajniejszy od drugiego:P)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne te zabaweczki:)
    Ostatnio kupiłam maszynę do szycia i też "tworzę" jeśli w ogóle można to tak nazwać:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace super! Gratuję pomysłów i talentu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie miłych słów i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam