poniedziałek, 22 września 2014

aniołki dla Bogusi i Małgosi


Takie oto dwa skarby otrzymały panie od koleżanek z pracy.
Aniołek w spódniczce jest dla Bogusi eleganckiej prawniczki.Małgosia lubi warzywa, dlatego dostała marchewkę, ale musiałam zamienić ją na buraka :)
A aniołek w spodenkach jest dla Małgosi, jak podkreślają koleżanki pełnej życia artystki :)


Starałam się uchwycić opis i wiem że aniołki się spodobały.





Życzę wszystkim miłego i spokojnego tygodnia. 
Mój, się zaczął tak na 300% jak tak będzie dalej, to do środy tego tempa nie wytrzymam :) 
Buziaki pa pa. 

9 komentarzy:

  1. Śliczne!no jakbym tyle aniołków uszyła w jeden dzień też bym miała dosyć:)jakiś piesek mi tu chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, rewelacyjna jest ta w czerwonych porteczkach, super

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, gdybym ja dostała takiego anioła tez bym była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, zatęskniłam za Tildami więc chyba do nich dziś wrócę . Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne anielinki, kreacje mają zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie miłych słów i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam