środa, 14 listopada 2012

Bombki karczochy i aniołki

Witam!
Zrobiłam sobie przerwę od szycia (trochę z przyczyn, niezależnych ode mnie) i w ramach zabicia wolnego czasu wróciłam do masy solnej i do karczochów. Z tym drugim...jest coś w tych wstążkach atłasowych, że aż pachnie świętami i taką elegancją, jak się robi te bombki. Nawet nie zdążyłam zrobić im zdjęcia :( bo już wybyły. Dlatego prezentuje tylko te dwie.

Co tu kryć, zanim się obejrzymy święta nas dopadną :)))


A tu już poczciwa masa solna :) Aż mi pachniała praca z nimi (bo dawno nie lepiłam)


  Wzór w skarpetkach zapożyczyłam sobie od Anetki i patrząc na moją pracę potwierdzę jej słowa  że:

Nasze pracę są jak charakter pisma,więc choćbyśmy zrobiły te same aniołki to i tak mój będzie moim dziełem,a twój twoim :)




14 komentarzy:

  1. Boskie prace :) Zapraszam do siebie Candy,Wymianka czekają

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombki są piękne, super dobrane kolory podnoszą ich efekt!
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne prace ,karczoszki w pięknym kolorze,a aniołek w skarpetach kapitalny ,zresztą wszystkie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i karczochy i aniolki solne przecudne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Karczochy równiutkie jak pod linijkę, prefekcyjne. Aniołki słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te karczochy :))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne aniołeczki, karczochy czadowe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prace przepiekne. I podoba mi się ostatnie zdanie w Twoim poscie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są te bombeczki. jak to się składa te trójkąciki??

    OdpowiedzUsuń
  10. oj śliczności śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ się narobiłaś z tymi bombkami, podziwiam! aniołki przesłodkie, szczególnie ten różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karczochy i jak perfekcyjnie wykonane:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne bombeczki! I cudowne aniołeczki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie miłych słów i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam