wtorek, 27 listopada 2012

Bombki cd...

Witajcie.
Żeby nie było że nic nie robię... wzięło mnie na bombki :)))
Mąż, zrobił mi niespodziankę.... myślałam że dostanę jakiś krem, perfumy itp.... A on zamówił mi wstążki koloru fioletowego ....:)  Kochany jest ten mój misio.


 A to efekty mojej ostatniej pracy:


I najważniejsze bombki sezonu :)) Ta zrobiona przez Pati lat 3,5


I Wicio lat 5,5 

  I, sama Ona przy pracy. Od poniedziałku nie ma jej w przedszkolu , więc pomaga mamie :)


 Pozdrawiam Wszystkich gorąco :)

6 komentarzy:

  1. :))) dziewczynki twórcze :))) miałam ochotę zrobić takie ale chyba na ochocie się skończy :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te bombeczki, nie gniewaj sie ale te dwie ostatnie są naj najśliczniejsze ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombeczki super,ale dziewczwnek najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje bombki są tak starannie wykonane-bardzo mi się podobają a w odcieniach fioletu prezentują się bardzo adwentowo:) I dzieciaczki mają talent:) Pozdarwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bombki, od zawsze takie mi się podobały ;) A dzieciaczki masz zdolne bardzo bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie miłych słów i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam