wtorek, 20 listopada 2012

Anioł z masy solnej i bombek cd...

Witajcie kochani :)

Ostatnio mało sypiam, więc nie ma się z czego cieszyć (Wy pewnie też tak macie w okresie przedświątecznym). Ale pogoda u nas taka wiosenna, że aż chce się wziąć oddech pełną piersią.
No i dlatego też wzięło mnie na anioły. Oczywiście święta idą do nas bardzo szybko, więc powinno być złoto i czerwono... Ale ja trochę przewrotnie, bo wiosennie na zielono a co ....:)



A tu .. no po prostu nie mogłam się powstrzymać, gdy zobaczyłam go gdzieś w necie. Musiałam mieć takiego samego :))



Na święta też można poszaleć. Dlatego już mamy mikołaja :) 


 ... i bombki 


11 komentarzy:

  1. Witaj rewelacja ,ty masz tak jak ja kiedy coś mi wpadnie w oko to też muszę takie sobie zrobic pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne aniołki!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko takie piekne!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, najbardziej podoba mi się ten w krawacie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne aniołki , mikołaj również a bombeczka perfect!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są fantastyczne!
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeglądnęłam Twoje prace Małgosiu, cudne, dopracowane kolorowe i tak miło się je ogląda zapachniało kawą, cynamonem i piernikiem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne aniołki a i Mikołaj świetny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie miłych słów i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam