środa, 7 listopada 2012

Bałwan...i wygrane Candy!!!!!

Witam wszystkich bardzo gorąco :)

Tego ciepła coraz bardziej nam zaczyna brakować, chociażby patrząc za okno :)
Czy u Was też taka "psia" pogoda? pada, pada i pada

W związku z tym, że już 1 listopad za nami, zaczęłam lepić aniołki i takie tam.... To chyba w ramach odpoczynku od maszyny :)) I co? nie widać ich na blogu... bo czekają na kolor. Zebrać się nie mogę, do malowania. Czy Wy też tak macie? że z ogromnym zapałem coś tworzycie i gdy już tak niewiele brakuje do wykończenia pracy odkładacie ją (z różnych powodów) a potem ciężko do niej wrócić?

Na przekór wszystkiemu (i żeby nie rozkładać farb) uszyłam bałwanka :) I podobna sytuacja... był gotowy kilka dni temu i czekał biedak na swój nosek :), nie miałam na niego pomysłu. Koniec, końców został uszyty he he.





No i mało brakowało, a zapomniała bym się pochwalić ...WYGRAŁAM Candy u Iwonki !!!!
Nawet nie wiecie jak się cieszę :)))))))))))) Mieć takiego słodziaka w domciu to jest coś :))


 Już nie mogę się doczekać kiedy zajmie honorowe miejsce na kominku (tak żeby wszyscy widzieli :))))
A co, chwalić się będę bo to pierwsza moja wygrana :)


Witam nowych obserwatorów :) Buziaczki dla Wszystkich - miło że tu zaglądacie :)))

14 komentarzy:

  1. Bałwanek strasznie fajny! Ma super butki!
    No i widzę, że nie tylko ja mam taki problem:))))
    (moja lala czeka już kilka dni na płaszczyk;))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny bałwanek :))

    u nas też leje wieje... brrrr

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też taka okropna pogoda,aż nic się nie chce ;/
    bałwanek genialny :)
    Gratuluję wygranej :)
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bałwanek cudny jak malowany!!!
    Wygrane Candy fantastyczne, zapraszam teraz na moje Candy ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bałwanek jest bombowy!!!:-)))) świetny ma brzuszek:-) Gratuluję wygranej:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje wygranej..balwanek sliczny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo uroczy bałwanek :)) Gratuluję wygranej i zapraszam na moje candy :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej! Zapraszam po wyróżnienie na mój karteczkowy blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny ten bałwanek :))Gratuluje wygranej ,śliczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ świetny ten bałwanek :)
    A wygranej gratuluję i strasznie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha... swietny! Też właśnie szyłam bałwana :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny!!!Gratulujemy wygranej.
    Zapraszamy po odbiór wyróżnienia :D Pozdrawiamy
    http://siostrzany-blog-o-wszystkim.blogspot.com/2012/11/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bałwanek uroczy. Podziwiam i zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie miłych słów i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam